dimarts, 9 d’octubre del 2007

Adiós con el corasón!




Aquest dijous marxem. El vol surt al vespre i, per gentilesa del Dani, anirem amb xòfer a l'aeroport i fent botifarres a les catenàries que cauen de la RENFE.

L'Àlex no té res a punt, però està tranquil, o això és el que diu (perquè quan marxàvem a l'Índia també semblava tan tranquil i abans de sortir de casa li van venir tots els mals i els lavabos de l'aeroport se'n van ressentir). "Total, dos pantalons, dos calçotets, dos mitjons i dues samarretes". Quin noi més "apanyat"!

Jo estic fent llistes, comprant medicaments, netejant sabates, pensant en totes les coses que no em cabran a la motxilla i quines hauré de fer cabre a la motxilla de l'Àlex, la maquineta de depilar que no funcionarà a Mèxic (tornaré com el Yeti), la nevera que s'hauria de buidar, deixar la casa endreçada, què em posaré per no passar fred a l'avió ni calor quan arribi a Cancun, buscant un mètode perquè no s'obrin les ampolletes de sabó dins el necesser (sempre és un drama), he d'abonar les plantes abans de marxar... Jarl!

Sort que tinc un bon guia, i mentre jo netejo les plantilles de les botes per no deixar els passatgers de l'avió adormits quan me les tregui (mentre no s'adormi el pilot, estem salvats), l'Àlex llegeix tres guies alhora, apunta coses a la seva llibreteta i prepara la ruta. Amb l'Àlex arribes a un lloc nou i sembla que ja hi ha estat: "cap aquí, cap allà, a la dreta!" Encara sort, perquè les ampolletes de sabó, per molt ben tancades que estiguin, no saben on cau l'hostal ni les ruines maies.

17 comentaris:

Anònim ha dit...

Iuuuuu! Quina enveja marrana que ens feu a mi i al Davide!
M'agradarà molt anar llegint les vostres aventuretes.
Que tingueu molt bon viatge!

Unknown ha dit...

Ostres nois, us desitjo bon viatge!!! ... per cert, no us deixeu el relec ... Esterem pendents de les vostres aventures! Petons

Yazan El-Kareh ha dit...

es molt bona idea aixo del blog pel viatje pero sembla que marxeu mes de un mes. Que no tingueu intenció de tornar? Us desitjem el millor i moltes aventuras. Ja esperem noticies. Petons dels quatre.

Anònim ha dit...

HOLA SOC LA MAMA,NO SE SI HU ESTIC FENT BÉ PERO HU INTENTO.

LA PAGINA M'HAGRADAT MOLT-

KE DISFRUTEU FORÇA, MOLTS PETONS
PER TOTS DOS.

ADEUUUUUUU

Anònim ha dit...

Molt bon viatge!! Miraré el bloc per saber coses de vosaltres i de Mèxic. Ja informareu si les ampolletes de sabó han arribat bé:-P

Maria C. ha dit...

Ostras! Doncs potser encara hi cabria jo en un raconet d'aquesta motxilla de l'Àlex! :-P
Molt bon viatge xiquets! Passeu-ho mb!

Pep ha dit...

Uno, dos, probando, probando...
Un altre pare que vol veure si ho fa bé

Eva Forn ha dit...

ei àlex i mònica cuidadín amb el xile... és on menys us l'espereu... bon viatge des de la barcelona plujosa!

Anònim ha dit...

òstia nano!
Bon viatge a tot dos.
Pengeu-hi fotos al blog, eh?
salut i bona lletra


codina

Anònim ha dit...

Se me olvido deciros que digáis qué tal está el tequilazo que os tomaréis a la salud de todos.

Pep ha dit...

Penso que formeu un gran equip. Que disfruteu força.

Mareta

Anònim ha dit...

Ei, Boles!

A mi, el tema de les ampolletes de sabó, de moment, no em preocupa. El que em preocupa, i molt, és el tema de la maquineta. Nena, a Mèxic en venen. Recorda: quan torneu, NO vull compartir despatx amb el JORGE NEGRETE, m'hi nego... Au, que us ho passeu bé! pengeu fotos i expliqueu-nos força coses.
JORGE NEGRETE: cantant mexicà posseïdor d'un famós bigotarro, que, per cert, em sembla que cantava això del CORASÓn... Petons.

Anònim ha dit...

Hola nens soposu k ja heu arribat,
estic aqui amb l'avi Angel ke vol
veura com funciona tot axiò d'internet, diu k l'hi buskeo una mexicana guapa.

res més, orboire i petons

Anònim ha dit...

Nens... ja em vaig pixar de riure amb la descripció de la tranquil·litat de l'Àlex i els nyervis de la Mònica...! Però ara flipo amb tots els comentaris... Gent... auguro que ens tornarem addictes a aquest bloc!
Res... espero que hagueu arribat bé a Mèxic i... que ens digueu alguna coseta aviat!

Un petó!

la divina ha dit...

Ai, m'he imaginat la Mònica en plan Jorge Negrete! :)) "Allá en el rancho grande, allá donde vivíiiiiaaaaaa"!

Pep ha dit...

Que visquin les noves tecnologies!

Això és una canya i una conya: ens encanten les vostres exposicions i els comentaris...

Aquí fa un temps de conya, dos dies de platjeta genials i calor a la terrass, toma Caribe.

Mónica, vigila amb la guiri del musatxo, no sigui un travesti penedit.

Petons,

Parets

Anònim ha dit...

Se algo de esos preparativos, deliciosos!!!! pero con tres niños a la cola (¡y sobreviví!).
Suscribo lo que vuestra madre dice: formais un excelente equipo y os deseo un buen viaje. TIA GEMMA