dilluns, 15 d’octubre del 2007

Kikis i rayitos

Com que el temps no ens acompanyava, ahir vam marxar d'Isla Mujeres cap a Valladolid. La ciutat és molt tranquil·la i molt bonica, i estem en un hotel de "luju": amb piscineta i tot, que s'agraeix moltíssim, perquè aquí, la humitat no és relativa.

Ahir vam passejar per Valladolid i va ser molt divertit. Ens fan molta gràcia els cartells que trobem a les botigues: "Kikis peluches y regalos", "Licoreria San Isidro vivir es un placer", "Estanco La Pelusa"... Anàvem partint-nos de riure pel carrer. I a més, tenen una manera de dir les coses que fa molta gràcia. Per exemple, a la perruqueria fan "rayitos" a les dones (per "metxes"), las tortitas són "calientitas", el suc es diu "licuado" (són boníssims i baratíssims)...

Avui hem anat a Chichen Itzá i ens ha agradat molt. Us volíem penjar una foto, però des d'aquest ordinador no ens en sortim. Afegeixo a la fauna que hem vist una serp (jarl!), un esquirolet inofensiu, insectes de totes menes i més iguanes. Era en plan Indiana Jones: les piràmides en plena selva i jo cridant Indiiiiiiieeeee!!!!! Hem arribat a les piràmides els primers i s'hi estava la mar de bé, però més tard ha arribat moooooolta gent.

De moment, demà encara ens quedarem a Valladolid, perquè s'hi està la mar de bé.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

A Valladolid? Però si això és aquí al costat!! Tantes hores d'avió per acabar a Valladolid, ja veus... :P
M'encanta això dels rayitos. Que mono!

Anònim ha dit...

això de les calientitas i el licuado ja m'agradat, fins i tot tinc salibera.
ja t'imagino cridan,aqui ja cridaves per una aranyeta de res.
petonets.

Anònim ha dit...

Uuuuh! Valladolid, patria de Aznar. Si veieu casa seva tireu un lapo.

Total, que esperava un mail i al final m'he adonat que teniu un Blog.

Esculls? estols? Sembla un catàleg de l'IKEA. Aix, a mi me hablen en sensillo.

Pues nada, m'alegro que tot vagi vient en popa. Ara que ja sé que soc jo el que ha de mirar el Blog, m'hi posaré més.

Ala, pezqueñines 'vivir es un placer' com diu el licorero San Isidro.

Petooons!

Anònim ha dit...

Per cert, la dependenta dels KIKI's, està bona??

Igual me paso!!!

Isabel i Pep ha dit...

Hola guapíssims!!!

Una serpota!! I no heu sortit corrents! :-) Fins i tot amb serpotes m'agradaria estar aquí amb vosaltres. Ha de ser una passada.

Des de Caldes un enviem un petonàs i una abraçada ben forta!!!

Estefania and Achim ha dit...

Hey! quina passada de viatge i quina descripció més detallada i divertida! ja estic esperant que torneu a escriure...
Les piràmides han de ser impresionants i les platges el paraís total! Els mexicans són simpàtics (al menys els que jo conec) i com a mínim us podreu entendre.
Lo millor són les fruites, els sucs, els menjars... i lo barato que és tot!

Per Munich fa molt bon temps (no tant com a Mèxic), i estem tenint una tardor maquíssima. L'Achim ja ha comensat a treballar i ja està de viajero total (aquesta setmana a USA, la que ve a París...).

Seguim en contacte i bones vacances!! a nosaltres ens queden 6 setmanes per les nostres vacances... comensa el compte enrera, yuhu!!

Eva Forn ha dit...

eieiei! Valladolid! quina meravella! Bona elecció...continueu caminant que des de la Catalunya us anirem seguint...

Adéu pendejos!

biel ha dit...

Ke passa Us pensaveu ke no estava al corrent? Doncs teu equivocats. El ke passa es ke les festes m'han ocupat massa temps. Veig ke la mama no es talla en publicar les meves ressaques... doncs sapigueu ke a dia d'avui encara em dura!!! Je!
Kina passada de viatge ke us teu fotent cabrons. hauremde començar a aprendre de valtros.
ke us ho passeu be i disfruteu del moment. I cunyao, els kikis per ma germana.
UN ABRAZO!